legs-large.large

Slenderen of staufferen is ontspannen bewegen op bewegingsbanken

De banken dragen ons gewicht en doen de beweging, het kost ons een beetje inspanning terwijl we toch onze spieren intensief trainen.

Voor wie?

  • Personen met een zittend beroep
  • Voor m/v die aan weinig beweging geraakt
  • Voor ieder die een dieet volgt en de spieren niet wil laten verslappen
  • Alle vrouwen die hun cellulitis willen verminderen
  • Buikspieren trainen (pas bevallen)
  • Mensen die niet anders kunnen sporten en toch weer fitter en strakker willen worden (overgewicht, ademhalingsmoeilijkheden, spieraandoening, stijfheid, pijn, …)

Kleding?

Gemakkelijk zittende lange trainingsbroek, t-shirt en sokken. (geen jeans, ritssluitingen, juwelen, uitstekende haarspelden, riem,…)

Voel wat de bewegingsbanken voor u kunnen betekenen!

  • Tafel 1: “ benen” tafelDe voeten worden in voetsteunen geplaatst die de benen zwem-bewegingen doen maken. Dat is nog altijd de beste manier om mooie slanke benen te krijgen
  • Tafel 2: “ reverse sit-up” tafelReverse sit-up betekent dat de benen naar de romp toebewegen en niet omgekeerd zoals bij gewone sit-ups.
  • Tafel 3: “Waist-tummy-hip” tafelTerwijl je op je buik ligt worden de benen beurtelings gestrekt geheven.
  • Tafel 4: “sand bag” tafelTwee bewegende kussens geven de billen een grondige massage
  • Tafel 5: “ stretch” tafelOp deze tafel worden met name het bovenlichaam en de armen getraind.
  • Tafel 6: “ circulation” tafelDe laatste tafel geeft het hele lichaam een zachte massage om de bloedsomloop te stimuleren.